Permission!!

Ja har inte haft stunder nog att för att uppdatera denna blogg på ett tag, men ja har inte dåligt samvete för det, för ja har vart på PERMISSION!! =) I två dagar dessutom! Jag fick detta glädjens besked i förrgår afton, men permissonerna  ter sej så att ja bara får va hemma under dagarna, ja måste fortfarande knoppa i sjukhusbingen. Eller ja, bara å bara... det är glädjande nog för mej så att det räcker å blir över=) Dom dagliga blodproverna på morgonen avgör om ja har värden bra nog att vistas bland dom vanligt dödliga under dagarna.
Denna tid har spenderats med lellebror på biltur till harmoniska platser där frid råder, såsom Skutberget. Annars så har det bara vart å avnjuta situationen hemma i lägenheten med bröderna, nära å kära. Å min ställbara kontors stol! Att få sitta i den igen var en ren fröjd=) Permission = Medhårs

Annars fick ja reda på en schleten nyhet imorse. Va jag från början trodde skulle bli 3 cytostatika behandlingar har nu blivit 4. Vilket per automatik innebär att hela behandlingen i sej blir en månad längre. Vilket i sin tur betyder att ja får den sista kuren i början av oktober. Vill gudarna mej väl sen, å stjärnorna står rätt, så ska ja förhoppningsvis va någorlunda frisk när månen börjar snurra runt på november varvet. Det är bara å bita ihop å dansa vidare på livets ringlande vägar!

Nu, Technic Lego!!

Fridens fantastiska liljor!

Ps. Kolla in dagens "namnsdagsbarn"!!

Men MIN dag har dom tagit bort!? Ja är förvirrad!!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vad härligt med permission! Jag antar att du fått tanka lite energi och "jävlar anamma" till kroppen.



Du...en grônner ju en del, när en av de finaste människorna man känner kämpar mot helt andra grejer än hösnuva och magkatarr. Du nämner flera gånger att du inte gillar självömkan och gnäll och, sanna mina ord, är det något jag försöker låta bli numera så är det å gnälla. Alltså ärligt, vad finns det å gnälla över...och om man nu gnäller en stund så blir det ju sällan bättre av det, precis som du säger "Kloker". Perspektiv på tillvaron kompis, perspektiv!

I môra ska jag och maken på Stockholm Jazz och bla se Mary J Blige. Sedan tar vi tåget till Karlstad på torsdag och ja, som sagt, jag skulle mer än gärna komma och le lite med dig men frågan är om jag törs... Är immunförsvaret fortfarande i bott?



1000 kramar!!!

2008-07-15 @ 21:47:59
Postat av: Tommy

Helt rätt min vän=) Självömkan å klaging har aldrig kunnat förändra en sak som redan skett. Hakuna matata;) Ja det hade vart fantastiskt roligt å träffa dej min vän. Mitt immunförsvar är likamed noll, men om vi träffas utomhus å du lovar att inte hosta på mej så ska väl ett möte gå att ordna tror ja=) Kramens!!

2008-07-15 @ 22:34:41
Postat av: Johanna

Tjoho! Skulle det funka med en fika ute i det gröna runt fyrarycket i morgon (torsdag)?

Och så undrar jag om du känner till författaren Sture Dahlström...?

KRAMAR DIG!!!

2008-07-16 @ 11:32:13
Postat av: Tommy

Ja det skulle passa utmärkt det min vän=)Nej tyvärr, nån Sture känner ja inte till:( Kramen!

2008-07-16 @ 15:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0