Lost & Found

Det är lugnt mina vänner, glasögonen är tillbaka! Efter att ha erkänt mitt brott på kvällen där så var ja ju tvungen å lätta mitt hjärta för "morgon personalen" oxå. Dessa systrar skickade då ner sommarpraktikanten för att doktorera i om någon hade lämnat in mina glasögon till receptionen eller cafeterian. Det visade sej att det fortfarande finns vänliga å ärliga själar, ty mina glajjor är nu åter i min ägo.

Fick även besök av mor å far igår på min permis. Det lagades middag som var mycket välkommen då födan här inte är nått som ja skulle servera på nobelmiddagen precis. Dom hade även med sej en gåva ifrån min kära moster, vilket hade formen av en ny talang i min samling Technic Lego. Den tackar vi för Malin=) Jag kommer med ett uppdaterat foto när denna kreation är färdig=)

Annars har ja åkt på feber å en svullen gom idag, vilket per automatik innebär: ingen permis. Fast noga i Karlskoga, ja har ju Technic Lego att bygga, dessutom fick ja med ett halvt dussin filmer som skola avnjutas. Kan junte bli bättre film förhållanden heller, regn ute å ja ligger med feber=) Skulle ha haft lite snask dock... men man kan inte få allt här i livet=)


Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja ja ja jag komer ju me gifflarna å Cola Zeron snart...stress mig inte!!! ;)

2008-07-20 @ 14:50:15
Postat av: Tommy

Nej nej nej för tusan, ja stressar inte, ja stressar heller inte på folk, ta all den tid du behöver min vän;)



Ps. Gifflarna smakade fantastiskt!! Härligt å fylla buken med något smarrigt efter den kletiga, gröna sörjan till lasagne förut!! Heder å tack! Ds.

2008-07-20 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0