Medvind!

Idag var mina värden en smula taskiga så ja fick två påsar blod å en påse trombocyter. Men sen så! Vid tre snåret fick ja lov att lämna dessa gråa väggar å gå på gatorna som en vanlig karl. Ja fick möjligheten å köra runt med min kära Navy Seal (min marinblå 740) å lira stereo på hög volym, jämt som på cypern=) Navy Seal å ja drog till Tessan å förtärde en välförtjänt Nachos tallrik, dra mej baklänges va gött!! Det va nått annat än den osaltade burkpotatisen som serveras på detta bygge=) Det gjorde vi bra Tessan!! Sen umgicks vi med Ruby Red å Silverfox en sväng, ytterst trevligt. Vi hann även med lite film oxå. Friden i själen har varit total, så ja säger tack Tessan för denna förtjusande dag=)

Innan ja lämnade dessa läkande salar så gjorde ja nått ganska klövigt dock. Läkarn har sagt till mej att inte använda linserna pga av mitt blodiga öga. Detta råd har ja följt ganska bra, men om ja ska ut i friheten så tänker ja då bannemej ha i dom så att man för se denna förunderliga ridå vi kallar värld. Kan väl tilläggas att styrkan på glasögonen inte är nå värre uppdaterade. Så ja hade på mej glasögonen när ja gick förbi alla sköterskor å läkare i korridoren här, tog hissen ner å gick in på första bästa dritjarn å stoppade i linserna, stoppade ner glasögonen i fodralet å lämnade denna toalett. Det visade sej dock, när ja kom tillbaka till mitt å rum i afton, att ja tyckte det skulle va en fantastisk idé att lämna kvar fodralet å glasögonen på dritjarne ja nämnde tidigare. Vilket betyder att ja måste krypa till korset å erkänna min genialiska plan för personalen här imöra å be någon gå ner å fråga efter dem.
Ja förstår inte hur det kunde gå så fel! Ja hade ju planerat allt in i minsta detalj, tajmat å klart!!! I guess nobody´s perfect=)

Nu, bingen!

Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Tomas Eriksson

Ohoj Herr Jungfru. Nu har jag sträckläst bloggen din och därmed skaffat mig en lätt ögonvärk då jag vistas i kolmörkret å stirrar in i skärmfan. Sitter även inne med en saftig bakfylla som ja kanske kan skryta om för barnbarna i framtiden. Först tänkte jag skriva och beklaga ditt tillstånd och det kan man ju verkligen göra men ja tror ja får ta å gratulera herrn till hans fantastiska livsglädje och optimism istället. Det är så man skäms när man sitter här å klagar över kliande bromsbett och för dåligt saltade stripes. Du är ta mig fan inspirerande. Kämpa på. Den här biffen fixar du.

2008-07-19 @ 00:05:46
Postat av: Tommy

Tack för dom värmande orden Tomas! Pga av dessa fina ord tycker ja att du ska få dispens att få klaga hur mycket du vill;) Fridens liljor!

2008-07-19 @ 10:39:34
Postat av: Tomas Eriksson

Tack för dispansen tommy gun. jävla klantigt me glajjorna förresten. Skärpning om du ska bluffa det listiga landstinget.

2008-07-19 @ 12:52:28
Postat av: Elin

Så gött och höra att du blir utsläppt in emellanåt! Det känns som att sommaren kan börja på allvar nu när du blir bättre. Jag tänker på dig alla alla dagar fina fina Tommy. KRAAAAAAM!

2008-07-20 @ 09:56:18
Postat av: Tommy

Tack snälla Elin för dina tankar, en happy thought förlänger livet vettu=) Kramen!

2008-07-20 @ 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0