Slöfockar!?

Jag skulle vilja förstå hur slöfocken tänker? Mår dom bra i själen? Bryr dom sej inte med glädje? Idag hade vi kursstart på skolan i Programutveckling & Design. Jag förstår dock verkligen inte varför vissa skuldsätter sej med ett gigantiskt CSN lån för att sitta på föreläsningar och surfa, glo på youtube, lira spel och prata lektionerna igenom? Höjden var nog ändå nissen framför mej som hivade upp en stor jäkla Metro tidning å började bläddra!! Vilken satans respektlöshet!! Hade ja vart läraren där så hade ja hiva ut honom genom fönstret och jag hade inte öppnat före!!! Varför i hela fridens rike bryr dom sej ens om å gå på lektionerna om dom ändå inte är där för å lyssna? Då kan dom ju lika gärna sitta hemma å dröna? Folk som ger upp direkt när det blåser lite motvind har ja inte mycket till övers för. Bit ihop för böveln!!! Hur i allsin dar ska man ta sej igenom livet om man ger upp så fort håret stryks mothårs!!?
Sen så önskar jag alla individer som stör friden genom att prata lektionerna igenom kronisk nageltrång och analklåda.
Färdigt med det!

Fridens liljor!

P.S. Marilyn Monroe hade 6 tår på ena foten!? D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0