Fridens Religion!!!

I min religion, Fridens Religion, finns det en himmel. Den ser exakt ut som stranderna har pa Phi Phi Island. Har finns allt man kan tankas behova i en evighet nar doden trader i kraft. Lithells Hots gar nog att importera, annars sa finns allt. Som ni ser sa ligger thailandarna inte inne med sveriges tre sista vokaler sa hoppas ni begriper va ja skriver.
Pa dagarna utforskar ja denna fagra o eller  sa hanger ja pa beachen. Och vilken beach sen. Turkost vatten och 30 grader varmt. Eftersom ja har fatt lotten att leva ett liv som medlem av det manliga konet, sa har jag och mina medman en annan valdigt fin gava har pa stranden. Vi av det manliga konet hyser nagon mystisk fascination over det kvinnliga brostet. Da halften av strandens kvinnliga besokare solar topless sa ar denna strand som skankt ifran ovan=)
Kvallarna spenderar ja pa strandens beach bar, Buddah Bar och snackar med dom lokala beach bumsen. Lite svart och kommunicera, det blir mycket kroppssprak, nastan sa att man kan bli gymnast efter denna vistelsen.

Det va ytterst schlete att skriva utan dom sista vokalerna sa jag lagger upp bilder istallet. Hoppas ja har tradlost internet nar ja kommer till Phuket sa ja kan anvanda min kara dator istallet. Hall i hatten sa flyger vi!!


Min eminenta bungalow



Fullt jasbar!


Forsta kvallen pa beachen.



Poalaren Sake som ja hanger med om kvallarna, fantastisk individ=)


Vy ifran vattnet pa Buddah Bar.




Ja tar ett dopp i det turkosa vid Bamboo Island.


Idol bild vid samma island.




Jag avnjuter en lugn stund med mina tankar pa min fantastiska balkong.


Nepp, det har duger inte! Att anvanda internet har kostar per minut och eftersom det har en accelleration som en pormask sa kommer ja bli ruinerad om ja ska tanka upp alla bilder som ja hade tankt. Far som sagt hoppas pa att det ar gratis tradlost internet nar ja kommer till hotellet i Phuket.

Nu ska ja dansa ivag te resturangen som ligger har nere vid beachen och avnjuta en Spaghetti Bolognes och en Banana Split till efteratt!

Auf wiedersehen!!

Fridens fantastiska liljor!!
Tommy


Kommentarer
Postat av: Bodin

Ser bra ut Tommy!

2008-12-17 @ 14:50:04
Postat av: Arenö

Fantastiskt... Och då tycker jag egentligen inte ens om sol...

2008-12-17 @ 15:24:14
Postat av: Feson

UUU va perry! Vi syns på juldan, då vankas dä Carinas ris ala malta, dä ru!!

2008-12-17 @ 16:20:35
Postat av: Petter

Härligt bror :)

2008-12-17 @ 18:31:52
URL: http://pennybridgepioneer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ååååååå! Av någon outgrundlig anledning blir jag får hjärteknip och tårar i ögonen av att titta på bilderna. Why?! Ja, det mest sannolika är att jag ligger inne med, som du brukar säga, en rekordelig PMS och blir väldigt bölvänlig. Det är sånt vi damer får dras med. Obegripligt!

Men, det är också så att jag njuter av att se dig mysa runt i värmen brunbränd, frisk och Tompa-go. DU ÄR VÄRD DET, så vansinnigt mycket, finaste vännen!

STOOOOOOR KRAM! /Hanna

2008-12-17 @ 22:35:56
Postat av: kent

hur är mjölken där nere ?

2008-12-17 @ 23:16:34
Postat av: Tommy

Feson; Max Perry, Glen Berry vettu!! Yes box, denna malta ser ja fram emot! Det ar natt annat an dessa friterade blackfiskar och griljerade fiskogon i koriander sas!

2008-12-18 @ 04:06:14
Postat av: Tommy

Hanna; Ja kan skicka dej lite varma happy thoughts har ifran varmen sa kanske det kan hjalpa till och brotta bort pms:n en smula;)

Stora kramars pa Hanna!

2008-12-18 @ 04:09:09
Postat av: Tommy

Kent; Kom ska ja beratta!! Mjolken har nere smakar sa illa sa till och med DU, MASTER OF THE UNIVERSE, skulle skammas over att kora ut den! Max Operry!

2008-12-18 @ 04:12:32
Postat av: Tommy

Bodin; Tack Bodin=)

2008-12-18 @ 04:13:24
Postat av: Tommy

Arenö; Med solskyddsfaktor 100 och heltäckande våtdräckt så kanske du till å med skulle kunna gilla det här nere;)

2008-12-18 @ 15:42:09
Postat av: petra

god jul tommy



ha en skön sådan

// Petra

2008-12-23 @ 23:03:28
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0