To whom it might concerne...

Från och med några dagar sedan har jag lagt denna blogg på hyllan. Jag har istället skaffat mig en egen domän, mestadels för att skapa något alldeles eget, men också för att jag inte är så sugen på att någon annan tjänar pengar på att jag bloggar på deras domän i form av irriterande reklambanners högt och lågt.
Numer kan ni läsa mina tankar och livsåskådningar på www.fridensman.se

Jag kommer dock ha kvar den här bloggen ett tag framöver innan jag lägger locket på för gott. Jag tänkte nämligen tanka ner gamla inlägg och bilder som jag anser har ett emotionellt värde, t.ex. min leukemibehandling, och sedan trycka ut det till en bok. Detta kommer ta tid mina vänner, så Blogg.se får väl tjäna ett par korvöre till på denna blogg.

Men som sagt, mina framtida tankar och livsåskådningar går framöver att finna på www.fridensman.se


This is Tommy Nilsson, signing off.
Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0