Fridens Domän!!

PERMIS!!! Ja har fått äran att få komma hem till denna fridens domän ett par dagar nu innan Round III drar igång. Å jösses vilken känsla det va å krypa ner i den egna bingen igen. Ja tänkte ja skulle avnjuta ett avsnitt av Vänner enligt tradition innan ja somnade in för natten, men ja hann knappt att sätta på play förrän John Blund kom och landade på mej med en fulltankad airbus. Och som ja sov sen=) Härliga tider!

Mina värden har stigit till ganska normala nu. Mitt immunförsvar beter sej ganska normalt med, ja har nämligen fått en rekorderlig förkylning, för hade ja inte haft nått immunförsvar så antar ja att ja inte hade snorat som ja gör nu. Undra hur mycket snor kroppen kan producera under ett år? Uh, slemmig tanke!?

Till torsdan bär det av te sjukan igen för å sätta in en ny CVK i bröstkorgen på förmiddagen eftersom den andra blev infekterad den med. Så tredje gången gillt! Senare på kvällen drar ogillet igång. Round III!! Undra hur effekten blir den här gången. Andra omgången var ju värre än första, ska bli intressant å se om trenden håller i sej. Ska även bli intressant å se effekten på välmåendet nu när man har en förkylning i kroppen.
Den som lever får se=)

Be Well!!

Fridens Liljor!

Kommentarer
Postat av: petra

vilket go det är i dig hela tiden, det peppar mig mig med!

Tack!

Fick min venpoort in op igår, känner mig mörbultad efter nästan tre timmar på bänken!

På måndag drar jag igång med behandlingen, lycka till med din tredje eller har du redan gjort den?

ha det

Petra

2008-08-26 @ 12:56:53
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

JIPPIE! Det var allt för väl att du fick lite permis!

Och du, när allt detta med cellgifter och dret är över har du faktisk tillåtelse att dra samma kommentar som i reklamen, du vet "ni tjejer snackar om att föda barn...". ;-)



You´re in my prayers, brother!!!



ps Har du något minne av att jag sa "rava rätt ut på e ko" synnerligen ofta på gymnasiet? Erika, Elin och Mia påstår att det är så och jag har inget minne av det. Det förvånar mig inte om det var du som myntade det först. Det känns som ett Tommy-uttryck. :-) ds

2008-08-26 @ 13:12:38
Postat av: yrsa

go tommy go!! du har en personlighet som inte är av denna värld, man kan inte göra annat än att le och njuta av dej genom denna blogg! som sagt..

go tommy go go!!

2008-08-26 @ 13:28:12
Postat av: Tommy

Petra; Ja hoppas din första omgång går som en dans på rosor min vän. Å glöm aldrig att finns det en vilja så finns det en väg=) Fridens!

2008-08-26 @ 19:11:23
Postat av: Tommy

Johanna; Mja, ja sa ju "rava rätt rätt ut" en del så det är nog inte en omöjlighet att det kom från mej. Men när du säger det så kan ja nog påminna mej om att du myntade dessa ord när du va en smula upprörd vid väl valda tillfällen;)

2008-08-26 @ 19:14:22
Postat av: Tommy

yrsa; Ja får buga å bocka får dom orden, å säga: I´ll go!! I´ll go!! =)

2008-08-26 @ 19:16:00
Postat av: sofia

SKÖNT för dig o va hemma en sväng! Förstår verkligen att du kan längta efter det, det är en fröjd varje dag man kommer hem o får andas ut i "hemmets trygga vrå!"

2008-08-26 @ 19:57:17
Postat av: Soffie

Va härligt med permis,har fått bloggsidan av min vän Petra

guuu va bra du skriver...

ha det gött

2008-08-26 @ 21:21:15
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: erika

Tommy å Johanna; jag håller helt med om att "rava rätt ut" låter väldigt mkt Tommy, men " på e ko" låter definitivt som nåt Johanna kan ha lagt till... då blev det ju lite "johannaigt"... (det kanske inte hör till världens mysterier som måste lösas, men det var bara en liten reflektion från en liten, liten räka)



Å Tommy; skönt att du får njuta lite hemma! Ska heja på dig under round III så att det hörs ända te Kallsta'.

Stor kram på dig!

2008-08-26 @ 21:44:10
Postat av: petra

hej på kvällskvisten, tack för dina värmande ord de behövs nu, jag har dragit på mig en "trevlig" förkylning innan jag ska börja med de immunnedstättande medelen som ska till för att jag ska bli frisk.tänk att man ska behöva bli sjuk för att bli frisk!!!!!!!! knäppt värre!!!

Om du undrar hur jag hittade din blogg så läste jag tilsammans med din bror på komvux under våren, underbart trevlig kille.

ha det gott och jag tar dina ord med mig under kommande vecka.

Soliga hälsningar

Petra

2008-08-26 @ 22:31:16
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Tommy

Erika; Då ska ja spetsa örona för å höra ekot över nejderna här;)

2008-08-27 @ 12:31:16
Postat av: Tommy

Erika; En förkylning sätter lite krydda på tillvaron, som ja så vacker brukar säga till mej själv: Det ska kännas att man lever;) Ja bror är en trevlig fyr, ja antar att det går i familjen;) Fridens liljor!

2008-08-27 @ 12:39:48
Postat av: jögga med svårstavat efternamn

nu tommy min vän finns volbeats nya skiva på nätet.. den är fantastiskt bra.. krya på dig vi syns på jobbet snart :)

2008-08-28 @ 14:26:17
Postat av: Tommy

Jögga Carport; Detta har redan uppmärksammats och ja gillade det ja hörde vill ja lova=) Fridens!

2008-08-28 @ 18:03:48
Postat av: Tomas Eriksson

antar att du har börjat tredje ronden nu. fy för den lede. tunga tider. Uppåhoppapojka'!!! hejaheja!!

2008-08-29 @ 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0