Men va i svarte %&"!#€%!!!!

Nu får det väl för helvete va nog!!! Ursäkta mitt grova ordval, men sånt här gör mej rent ut sagt förbannad. Närmare bestämt folks intresse för hela den här Tiger Woods affären!!!

Först fick man läsa i tablåerna att han hade kraschat med sitt vrålåk. Det va väl tråkigt, tyckte jag. Sen visade det sej att krocken berodde på något kärleksgräl. Usch då, tänkte jag. Sen skvallrade pressen om att att allt handlade om att Tiger Woods hade varit otrogen. Jaha, ännu en, tänkte jag. Färdigt med det. Eller!?

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Det här va smaskigt tänkte folk, den här karamellen ska vi suga på!! Så istället för att låta dyngan ligga i osotad spis så såg jag till min fasa att dom sände ett timmes lång dokumentär om hela eländet. Där misstänkta lösa förbindelser till Tiger satt å "pratade ut", experter som analyserade Tigers beteende och vänner som var "chockade" över hans agerande. Åjemejjen!! Orka lägga mer energi på detta, tänkte jag!

Nu kanske man kunde få slippa att höra om denna otrohetsaffär, men icke. Nu var ju hans fru Elin så knäckt, så nu skulle man ju naturligtvis få höra henne tala ut och höra vad hennes vänner hade att säga om det hela! MEEEN!! Who gives!!! tänkte jag!

Det var lugnt i ett par dagar, tills i morse när madamen satte på frukost tv:n. Tror ni inte på fan att SVT hade satt ihop ett timmes långt debattprogram, med ädla debattörer som Meral Tasbas, som skulle diskutera varför Tiger Woods var otrogen!!!!??? Jamen för i helvete! Lägg ner!!!! tänkte jag!

Vad får folk ut av att analysera denna otrohet ner i atomer!? Lägga så mycket pengar och energi på något som dom inte har ett jävla dugg med å göra!!! Bara att sitta å lyssna på Meral Tasbas "expert åsikt" i denna fråga skulle ju för böveln reta gallfeber på Dalai Lama till och med!! Vilket påskägg!! Meral alltså.
Karln, Tiger Woods, var helt enkelt inte kär längre, eller så var han inte nöjd med sin livssituation.  Sen på vilket osmakligt vis han "löste" sin kris har varken jag eller någon annan med att göra, förutom hans fru då.
Se där! Jag skrev det i två meningar. Dyrare och svårare än så behöver det inte vara. Sen lägger man det på hyllan å går vidare. Färdig med det!!!


Antar att det inte är det sista vi får höra om denna ljuvliga historia.
So until then!



Fridens förvrängda & nyfikna människor!!


Kommentarer
Postat av: jansson

du tar orden ur munnen på mej.. helt otroligt.

2009-12-19 @ 14:04:53
Postat av: Tommy

Jansson; Ja man blir nästan mörkrädd! Läste på dagens löpsedel att krisen fortsätter för Tiger. Det har nämligen kommit upp till ytan att han har "hemliga" barn med några älskarinnor.... jag är mållös....

2009-12-21 @ 01:51:46
Postat av: Johanna

Jag skriver under på alltihop!

Först "missade" jag denna skandal som tydligen skapade jordskalv världen över och sedan efter ett enda nyhetsinslag tyckte jag det räckte. Ja, jag säger då det...mediabevakning i dess simpla äckelhet!

2009-12-22 @ 14:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0