Dä ä môe nu...

...men skam den som klagar. Jag har nämligen häcken full!!! Inte av brôte eller mänsklig dynga utan ja menade det som metafor. Detta faktum är en tämligen trivial och världslig sak när man vet att människor kämpar för att överleva nere på Haiti. Men låt mej utveckla mitt ärende.

Idag hade  vi tenta i "Anskaffning av IT-system", den gick hyggligt bra. Lyckades nog landa ett G iaf. Idag startade oxå kursen "Databashantering" på Komvux som jag studerar på distans, vilket är början på vägen som ska ta mej till ett giltigt gymnasialt slutbetyg. Till fredan har vi tenta i "Grundläggande programmering", vilket känns sådär eftersom detta ämne är det som har varit svårast hitintills. Till måndan startar två nya kurser på universitetet som kräver praktiskt engagemang, nämligen "Programutveckling och Design" och "Interaktiv Flash-animering".
Jag tyckte att inlärning av alla dessa ämnen var lite blekt, man kan alltid göra mer. Så ja tänkte även passa på att bli far till mitt och Åsas kärleksmirakel om några veckor.

Detta späckade schema skulle kanske få världsmästaren i multitasking att slå bakut och få smärre panik, som sen per automatik skulle resultera i följande ansiktsuttryck.



Jag har dock valt att inte jaga upp mej för denna fullmatade filofax. Antingen så fixar man det, eller så gör man det inte. Man får helt enkelt göra sitt bästa å köra som vanligt med mottot "Trägen vinner!!" Med detta tankesätt uppnår man en någorlunda sinnesfrid som resulterar i följande ansiktsuttryck.



Finns viljan så finns det en väg! Det ska nog gå bra, bara det blir målat så=)

Tänkte avslutningsvis slänga ut en liten tråd angående extrajobb och sommarjobb. Känner du att du har nått utav dom i bakfickan eller känner någon som har det, så skulle ja bli förevigt tacksam och skänka just dej mina bästa happy thoughts ifall du på något vis hörde av dej till mej om detta.

Är det någon som behöver en dator fixad eller uppgraderad så skulle ja kunns fixa detta. Ja skulle även kunna redigera bilder om det finns sådana önskemål.

Nepp, nu ligger ja allt på latsidan. Ja får ner i källarn, hiva i 4 maskiner tvätt, sen te Peter & Marie för social interaktion för att till slut komma hem å plugga en smula=)



Fridens förtjusande arbetsmyror!!!

Kommentarer
Postat av: Teres

Hejja Tommy!



Rätt inställning, klart du fixar det :D

Glöm bara inte bort att andas, slappna av & njuta lite dess i mellan ;)

2010-01-19 @ 16:03:11
Postat av: Tommy

Teres; Nejdå, jag njuter till fullo dagligen=)

2010-01-19 @ 16:13:14
Postat av: jansson

Itzhak Tadeusz Skenström

2010-01-19 @ 22:40:01
Postat av: JOAKIM.

haha, skönt skägg :D

2010-01-19 @ 22:55:05
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: niklas

fiiiiien bild

2010-01-19 @ 23:07:07
Postat av: Feson

FIN!!!

2010-01-20 @ 18:13:31
Postat av: Tommy

Jansson; Men han har ju inte helskägg?

2010-01-22 @ 00:29:44
Postat av: Tommy

JOAKIM, niklas & Feson; Heder och bock! =)

2010-01-22 @ 00:30:41
Postat av: jansson

nä jag kom på det..men det finns nån likhet ändå tycker jag..mkt pondus i snorfångaren iaf=)

2010-01-22 @ 18:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0